Skjort-shoppingen i Skottland

Lyckades köpa mig fyra stycken skjortor i Skottland.. Alltså det var inte alls meningen att shoppa men priserna var så bra i jämfört med Sverige så det ver endå så himla värt. Älskar ju skjortor, har på mig dem i princip hela tiden så jag vet att de kommer att användas flitigt.
Dessa kommer från Hawes & Curtis. En orange (hmm, bilden visar litelite fel färg på den), och en mönstrad i satin. Det enda jag är lite oroad över är de gigantiska kragarna.. iallafall på den vänstra, den mönstrade märker man den knappt, men det blir nog bra endå (tänkte nämligen inte på de när de köptes).
Denna skönhet kommer från TM Lewin. Var fast när jag såg den rundade kragen, såå nöjd!
Från Tommy Hilfiger. Svart, simpel och användbar. (det var denna skjorta jag bytte till som jag snacka om förut pga att den andra var så konstig i storleken).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0