Skolfoto

Hej på er! Imorse klockan 08.30 var det de årliga skolfotot. Så himla tvek på det.. Känner bara nejnejnejjjj. Jag ville stå i mellanraden (där jag oftast placeras) men jag hamnade på den översta raden vilket jag ej gillar typ lite till sidan om mitten (det är ok iallafall), och ja ba "oh noo" typ och sen så säger fotografen att jag ska byta till att stå läääängst ut på sidan på nån liten extrahög pall istället. NEJ FYFYFYY. Hahah sen så blev porträtt fotona så loliga orkar ej. Sen hade vi hål till 13.15 (typ i ett år alltså) pga utgående lektioner, sen samhälls och sist italianooo. Jag har en italiensk kycklingsång fast i huvudet från lektionerna asså herregud! "Il pucino pio" kan ni söka på youtube om ni vill bli hjärntvättade..
 
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha åh det är min lillasysrers favoritsång!!!!

Svar: hahaah nej men herregud ! Vad gulligt!!
Alexandra Holmberg

2013-08-31 @ 01:11:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0