SOVMORGON

God morgon!
Vaknade kring 8 då jag skulle börja skolan klockan 10 enligt schemat. Åt frukost gjorde iordning mig och skulle precis masa mig till bussen när jag fick informationen att min första lektion är inställd, kommunikation. Weheeeeeey!!! Börjar 12 :') och troligtvis är båda morgonlektionerna imorn med samma lärare inställa också vilket innebär jag jag troligtvis börjar 11.30 imorgon och jag kan njuta av morgonen sovandes till halv tio typ, HALLELULJAAH! (Kom precis på att vi har skolfoto halv nio imorgon, helvete.) Ska dock åka till skolan kring 11 för att käka lunch idag. Min retorik som ska sluta 16 idag är också inställd (DETTA HÄNDER INTE PÅ KATTE, ETT MIRAKEL) sen ska jag möta upp Stina och Ingrid efter l'ecole för lite kvalitetstid (Stina åker ju till Paris på lördag). Nej nu ska jag kolla på ett gammalt hederligt avsnitt av that 70's show! Ciaooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0