Tältning

Hej! Igår runt 20 tiden drog jag till Tobias, hängde där en stund, sen träffade vi Peter på bussen till storvad där nästan alla redan var där och hade slagit upp sina tält. Orkar ej berätta så mycket pga är så jävla trött (jag sov ingenting.. Även fast jag försökte) men jag kan säga att jag har haft det väldigt bra och sjukt mysigt! Vi har legat på varandra och kollat på stjärnorna (haha) ätit godis och chips, några badade (ej jag), hängt i varandras tält, myst osv. Kom hem runt åtta tiden imorse, sov till halv tolv, duschade och nu är jag halvdäckad framför that 70's show och just nu har jag inga andra planer än det (det var snack om att vi skulle till grönan idag , vet ej om jag pallar haha)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0