De senaste dagarna

 
 
 
 
1. Haft det mysigt med Stina och ingrid i fredags efter ett 3 timmars långt danspass som lämnade en redig träningsvärk i mina ben.
2. Testsminkade mig lite idag för att se var som skulle kunna tänkas passa sig inför nyår.
3. I torsdags provade mina nya jeans tillsammans med min fina oddmolly kofta som jag fick i julklapp
4. Gick runt på stan med Mathilda igår för att köpa massa fina saker till vår fantabulösa dukning till nyår. Idag köpte jag även 18 stycken champagneglas för exakt 18kr på city gross, billigare och bättre än så kan det inte bli. Hett tips till er som behöver skaffa er glas som är mindre värdefulla om de råkar slås sönder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0