En skev fancy tisdag

Har på mig en fancy croptop som kliar jääättemycket på halsen från primark, långkofta från weekday, Michael Kors klocka, Marc Jacobs örhängen + silvriga ringar och klackar. 
 
Mår så konstigt idag. Mår inte dåligt, är inte sjuk eller något sånt. Bara mår konstigt. Började må lite skumt efter genrepet igår (eller egentligen under den kvällen men det var nog för att jag inte käkade middag förrän klockan tio). Nu ska jag fixa inför grupp presentationen om media som ska redovisas imorgon (kaos), plugga in lite italienska glosor och kanske skriva lite på min konfliktanalys. Måste verkligen börja med engelskan också, nej jag hinner inte. Senare ikväll har jag min näst sista danslektion före jullovet, den ser lovande ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0