Första advent

 
 
Idag har det varit första december och även första advent. Älskar julen och älskar att det börjar komma i stämning med juletider nu. Kollade på julkalendern imorse men annars har jag inte haft en sån värst rolig dag faktiskt, har mest skrivit på mitt retoriktal och pluggat psykologi (fattar dock verkligen inte vad vi ska kunna och kan ingenting heller). Har även preppat inför genrepet av snövit som är imorgon. Herregud vad med grejer som måste först släpas med till skolan och sen vidare till scenen, tjoho. Jag gick nyss igenom hela föreställningen för mig själv i vardagsrummet här hemma. Kändes som att jag inte hade koll på ordningen av scenerna, lite osäkra steg osv, nu känns det bättre iallafall. Klarar verkligen inte av att ställa mig på en scen utan att stensäkert veta vad jag ska göra, därför ställer jag mig nästan aldrig på scen utan att veta exakt. Det känns fortfarande en aning sisådär men den är inte förrens på lördag det verkligen gäller för mig, så det ska nog fixa sig. Testade även min nya plattång idag! Det verkar superdupermegabra!! Ska dock inte använda plattång mer än 2 gånger i veckan högst, vill ej att det ska slitas i onödan. Nej nu ska jag gå och lägga mig, vi höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0