4 grejer i nöd

Imorse drog jag och mamma till gymmet i Gränby C och tog ett bodyjam pass! Det var fan jobbigt haha och mycket roligt! Sen strosade vi runt lite i butiker och åt wokade grönsaker på foodcourten. Jag fick med mig en del grejer hem, 4 stycken riktigt nödvänliga grejer för en gångs skull!
Har ett par svarta löpar tights som nu används superduper mycket och det resulterar i att dom hälften av tiden är på tvätthög så dessa blir super att varva med!
Dessa super tunna, sköna mjukisbyxorna från nike är helt fantastiska! Sitter tights men endå lite löst, är mycket mycket tunna och blir helt perfekta att dansa i utan att det blir helvetes lökigt
 
Och här är dom! Ett par efterlängtade easytones, känns så bra att jag äntligen fått tag på dom. De var dessutom på rea
Sist och minst, ny mascara! Fan vad jag har gått länge med torr och gammal mascara.. haha vet ej om denna är bra men det spelar typ ingen roll nu eftersom jag verkligen var i nöd efter en ny som inte är slut/torr/jobbig.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0