A golden dream

Jag är en tjej som har en djupdjup kärlek till klockor. JAG ÄLSKAR KLOCKOR och jag önskar att jag hade 100000000000 st (haha, ni fattar). Jag har en ju en silvrig Michael Kors som jag fick för snart ett år sedan som har används flitigt och som jag älskar över hela mitt hjärta, MEN jag har ett problem. När jag har guldiga smycken på mig (gillar att variera mig mellan silvriga och guldiga) så passar den oftast inte alls till vilket är väldigt synd, därför har jag sparat ihop pengar i ca ett halvår och ska snart köpa mig en guldig klocka (LYCKA!). Vet inte vilket märke eller modell, har inte bestämt mig än..
Men det lutar förtillfället åt någon av dessa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0