Födelsedagsfirande och audition

God eftermiddag!
Har spenderat min morgon ätandes på keso med hallon, blåbär och valnötter framför extreme home makover.. haha. Och pluggat lite historyyy, tråkigt som sate. Nu ska jag återgå till pluggandet alldeles strax men med essä skrivning om kriminalitet och jurdik istället. Nämen så kul.
Ska om ca två timmar befinna mig hos min morfar som har fyllt år i veckan för att fira honom lite och senare ska jag till Salabacke för att gå på audition till årets dansensemble. Tydligen är det rekord många som söker, typ 70pers.. Det brukar vara ca 30 och alla kommer vanligtvis med men så blir det ju självfallet inte med så många sökande, blir fan riktigt svårt att få en bra roll:S De kommer att sätta upp snövit iallafall, me like=) ÖNSKA MIG LYCKA TILL!
 
HÄR är en video från förra årets dansensemble, vi är vatten (då inte en traditionell saga som nu och förr utan abstrakt, vi var dessutom runt 10 personer bara)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0