FREDAGEN DEN ÅTTONDE FEBRUARI 2013

                           Jag har varit superglad heeeela dagen
 
 
                           Vi hade styrka på idrotten idag
 
 
:S, smiley för illamående                            Jag hade träningsvärk redan innan och är ganska slut i kroppen nu
 
 
                            Ica luthagens livs har för tillfället 49 kr/kg på lösvikts godis, köpte mig lite
                                        som belöning efter dagens idrottslektion
 
 
                             Luthis hade även ben&jerrys för ca 29 kronor, köpte mig en cookie dough
                                         att spara till ett bra tillfälle
 
 
:S, smiley för illamående                             Måste räkna matte i helgen, hatar matte
 
 
                             Nu är det fredag, helg, fint de
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0