Keep the earth below my feet

FFFFFRRREEEEDDDAAAAAGGGGGGGG!
HHHHEEEEEEEEELLLLLLLLLLLGGGGGG!
VVVIIIIIIIIIIIIIIIILLLLLLLLLLAAAAAAAAAAAA!
PLUGGA.
 
Idag var en bra dag i skolan, hade tre lektioner istället för fyra, idrotten var inställd. Jonas, vår historie/samhälls lärare (bästaste läraren ever) åkte till Indien idag och ska vara borta i en hel månad och jag kommer att sakna honom haha.. han är så bra! Men vikarien verkar mycket bra hon med så det ska nog fungera endå:) Svenskan var lite sådär lagom flummig eller vad man ska säga, vi skulle analysera dikter och jag, Sofia, Mathilda och Tobias försökte jättekoncentrerat i en minut typ innan det brast hela tiden haha och så gjorde vi genom hela lektionen så vi hann inte göra så mycket tyvärr. Nu är jag hemma och hör ljudet av mina föräldrar som skriker på mig och säger att jag ska komma ner och hjälpa till att fixa inför pappas jobbvänner ska komma på middag så ciao sålängeeeee!
 
Amanda, jag och Sara innan le svenska lektion!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0