SOVA

Hej. Jag är trött. Har haft en såkallad "vi-dag" i skolan denna tisdagen, nån slags temadag då vi har snackat om genus å blablabla. Sen har jag haft tre dans träningar så nu är jag helt slut i kroppen. Känns skönt att börja dansen igen, har saknat det något gaalet under ledigheten! Nyss gjorde jag mina val inför tvåan.. det blev italienska 1 och retorik tillslut! Känns bäst så nu, sen har jag även morgondagen på mig att ändra om jag känner för att byta till franska 4 (FAST NI FATTAR INTE HUR DÅLIG JAG ÄR PÅ FRANSKA SÅ DETTA VAR NOG RÄTT). Det känns endå fel.. Älskar det franska språket men jag tyvärr så sjuuuukt dålig på det men samtidigt vill jag bara kunna det, fattar ni? haha, jag var fan kickass grym på franska i sexan/sjuan, sen gick det åt skogen:( Nej nu ska jag ta och krypa till sängs! Godnatt på er
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0