Styrka, pannkakor och film

Jag hade planerat att dra till gymmet varje dag hela denna vecka eftersom dansen inte kör på loven men i söndags sträckte jag mitt vänsterframsidalår riktigt rejält så jag har bara lyckats dra dit en dag, i måndags.. NU äntligen är det nästan okej så imorgon ska jag iallafall göra ett besök! Jag har iallafall kört en timmes styrka för mig själv här hemma varje morgon så det är iallfall någonting haha
 
Efter det lilla träningspasset imorse tog jag och gjorde mig nyttiga amerikanska pannkakor till brunch, med hallon blåbär, valnötter, kokos och jordgubbar, jordnötssmör och pannkakssirap som topping! En islatte och kollande av magic mike på det!
 
 
I min gosigaste tröja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0