TRÖTT

Hej. Är sjukligt trött. Vill sova NU. Ska sova NU/strax. Är på ganska ambivalent humör. Har gråtit och har skrattat den senaste timmen. Har galet mycket i skolan och kommer ha läxor/prov i överflöd fram till påsk. Är stressad som sate. Ett bidrag till mitt humör just nu är att jag missade tre träningar denna kväll för att gå på teater (obligatorisk för svenska lektion) med klassen. Ingenting fel på teater men att missa 4 timmars dans är det fan inte värt. RRRRGGGH. Har ont i huvudet. Hade ont i magen i eftermiddags utan någon som helst anledning. Åt på cupido med Mathilda efter skolan (JAAA EN POSITIV ÄNTLIGEN:) 
HAHA jag är trött. Det finns mycket mycket negativt med denna dag/kväll och hur jag känner mig men även en del positivt (läs: övervägande negativt) och med dessa ord avslutar jag det fulaste och mest meningslösa inlägget någonsin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0