två inställda = två att ta igen

Hej på er!
Joseph (min danslärare) ringde några timmar sen och sa att båda hans balett klasser är inställda ikväll.. faAn var min första tanke och även min andra tanke då han sa att vi kan gå f2 (fortsättning 2) för en annan lärare istället.. F2? Okej om det ens var mellan (eller avancerad för den delen). Men då kom vi på den briljanta iden att ta igen en jazzklass för Pontus! WIHOOO=) (Stina tvingar dock mig att gå på f2an iallafall.. aja bättre än ingenting). Så det blir två träningar iallafall ikväll för mig del. Skönt det, gillar inte när det bli massa avbrott helatiden speciellt  nu eftersom vi har sportlov nästa vecka och det då inte är någon dans.
Förstår att ni inte tycker detta är så intressant men ni får stå ut iallafall eftersom jag i princip alltid dansar haha och jag måste dra snart och jag hinner inte med något mer inlägg, tjingeling!
Fulbild på moi innan jazzen i torsdags

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0