All the other kids with the pumped up kicks you better run, better run..

Idag har jag haft labb på naturkunskapen, om en pendel osv och sedan hade vi feeet håltimme så jag + några till köpte lunch och drog till Tobbe och käkade, psykologi har jag haft för första gången idag också! Fast bara typ introduktion och presentera sig blabla men det ska bli lite spännade tycker jag! Sista lektionen bestod av franska (jippi.) och efter skolan var det dags för träning inför ett framträdande som kommer att ta plats den 19e i Gränby C och 26e på stan (min danslärare frågade mig om jag kunde dra ihop några stycken och skapa en koreografi att visa). Det gick helt superbra! Vi hann göra halva dansen så det är najs! (om man bortser att en av tjejerna som ska vara med har influensaaaaa:( Hoppas hon kan vara med iallafall!!! Krya på dig jättejättejättemegasjukt mycket nu Conti! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0