Back 2 school

Idag var det första dagen i skolan för denna termin! Visst är det helt underbart med lov? MEN jag måste säga att det är skönt att komma tillbaka till verkligheten och att sluta var socialt handikappad eller vad man ska säga. Hade bara tre lektioner och dom var rätt så chill, sen gick jag ända till kungsporten och drog en gymtimme (på kraftkällan) fick efter det skjuts hem och nu har jag vart hemma i en halvtimme:) Ingen vet varför jag är så detaljerad haha, men skitsamma
Min klocka på datorn heter Lulu Kiwi hjärta.. orkar ej berätta vad det står för i detalj men jag orkar skriva att det är ett otroligt vackert namn som Louise använde sig utav när vi skulle leka forskare på naturkunskapen, jag hette banana i efternamn och hannes mango (och nej kommer ej ihåg förnamneeeeen)

Kommentarer
Postat av: Louise aka lulu

hahah åh du får ej ta bort det där alle!!

Svar: hihihi nej aldrig:*
Alexandra Holmberg

2013-01-16 @ 20:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0