Dans @ Gränby C

Idag har jag mellan 11.30-13.30 dansat i Gränby Centrum för Uppsaladansakademi med de goa tjejerna på bilderna. Vi visade ett nummer vi gjort själva (vår danslärare bad oss att koreografera ihop någonting) till låten pumped up kicks (en remix) av foster the people! Det gick super och förhoppningsvis går det lika bra nästa lördag då det är tänkt att vi ska dansa på stan. utomhus. Jag hoppas ihjäl att det inte kommer att vara så kallt som det är nu. SNÄÄÄÄÄÄÄLLA. 
Två bilder från en av träningarna
Jag, Sofie, Sofia, Paulina i Gränby tidigare idag!
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Åhh vad söta vi är! Kommer få abstinens nu när jag inte ska se er på 4 dagar!!

Svar: Jaaa visst är vi ? hihihii! JAG MED!! Antingen får vi göra någonting nu i veckan eller så är det bara att hålla ut (fast göra någonting i veckan låter roligare)
Alexandra Holmberg

2013-01-20 @ 12:43:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0