Fintfrånsnapchat

Hej hå!
Idag mår jag bättre än igår men jag får icke vara med på träningarna förrän jag är helt frisk enligt mes parents, vilket ändå låter rimlig men jag har bestämt att jag MÅSTE träna nästa vecka hur jag än mår, sådeså!
Idag efter skolan hade vi valmässa i vasasalen. NEJ jag vet inte vad jag ska välja.. Retorik eller hälsopedagogik och sen så måste jag välja ett språk och då kommer jag ta franska 4 tror jag.. fast nej jag vet inte:/ kanske att jag tar italienska 1.. AAAAH. Är typ mer redo att välja för trean känns det som hehe.
S12D äääääälskar snapchat och här har jag lyckats ta några screenshots vilket är grymt svårt att göra haha
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0