Fransk-sjuk-dans

Hade franska prov sista lektionen idag. gick åt pipsvängen. Är fortfarande hostig och svullen i halsen + att dedär konstiga trycket i huvet fortfarande är kvar (inte huvudvärk men nästan, ett tryck helt enkelt hehe) vilket inte är najs. Jag har varit så sjukligt irriterad över att jag ej kunnat dansat hittills denna vecka så jag drog till jazzen idag faktiskt, det var såååååå skönt att röra på sig igen efter att ha haft 4 dagars stå, sitta, sova och gå typ men jag kan inte påstå att det gick sådär superbra haha.. Var inte med på hoppen och typ halva styrkan (det är synd för jag gillar faktiskt styrka! och hopp!!). Nej nu ska jag ta och sova, godnatt på er kära läsare!
Vi några stycket från klassen fick stanna kvar efter idrotten en dag förra terminen och ta lite bilder till öppethus=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0