Reunion!

Igår kväll klockan 19.00 samlades vi från dans sidan va förra klassen på Amazing thai för att ha en liten reunion sähär efter vi börjat gymnasiet! Det var fantastiskt roligt att se allihopa igen. Efter middagen drog vi alla till sunnersta hem till Annika och kollade på vår show från nian (assåsåsåsåså ååååh<3) i hennes grymma biorum! Det var en jättebra kväll spenderat med ett av de bästa gäng jag vet. När man tänker på det så är vi helt konstiga haha asså missförstå mig rätt nu men vi är typ helt dumma i huvudet och gör bort oss TOTALT när vi är med varandra, då tänker jag på hur dana vi är om vi t.ex går på stan för att ta bussen: vi skriker, säger konstiga saker skrattar som kossor och kan helt plötsligt börja dansa och löjla oss inför allmänt folk haha, ställer typ till en show för dom som är runt om kring oss vart vi än är, tidsmaskinen (hahahahahah) högljudda är vi också!! Nu ska jag inte prata mer om hur konstiga vi är haha, här är lite bilder på oss från igår kväll och från quadrennium:
Gänget minus Sofia som tog bilden
Sofia, Pia, Stina och jag!
Man sitter rätt så bekvämt i Annikas biorum;)
Sötaste smurfen
<3
Från QUADRENNiUM introt
Stinis och jag på tåspetsen
Heas dans till somebody that I used to know
Favvobilden från finalen<3
Tackningen.
 

Det var några bilder från quadrennium men om ni vill se fler så finns det ett album jag gjort på facebook men om ni inte har mig som vän där så kan ni se några fler bilder än dessa i ett inlägg jag gjorde när jag första skaffade bloggen under kategorierna: Dans och minnen (samma inlägg)

Kommentarer
Postat av: Adam

Ååh jag vet. Jättesorgligt :(

2013-01-26 @ 21:36:14
URL: http://adam.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0