xoxo Gossip Girl

Go kväll alla läsare!
Hoppas ni haft en bra dag, själv har jag spenderat min dag först med att fixa massa ärenden på stan så som: boka klipptid, lämna in mina mörkblå levi's jeans till skräddaren, köpt nya svarta jeans från dr.denim (har haft cheap monday sen sexan och kände att det var dags att prova något nytt så eftersom ALLA säger att dom är så himla bra så ska jag testa helt enkelt). Sen har jag målat taket i mitt rum! Ett lager målat, nästa blir att måla imorgon=) pappsen och jag drog till gymmet efter tak målningen och nu är jag hemma, har käkat middag och ska Spendera resten av kvällen med att kolla på Gossip girl!
Vi höres imorgon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0