2 9 J U N I 2 0 1 3

Åkte ju iväg till Paris på min födelsedag och spenderade kvällen där med mina föräldrar. Vi åt en underbart god middag och efter det tog vi en kvällspromenad i den vackra staden med en nutellakokos crêpe i handen. Åh vad jag älskar Paris! Synd att vi bara spenderade en kväll där (åkte som ni vet till Jersey på språkresa dagen efter) men som tur är ska jag dit om inte allt för länge med Ingrid för att hälsa på Stina då hon flyttar dit under ett utbytesår. Faaen nej nu kom jag på att jag måste spara en massa penger till det för shopping ajajaj.
Lite födelsedagspresenter från mina föräldrar: Acne skjorta, bodylicious träningsbok, Smoothie mixer (ja jag önskade mig en sån haha, dock för typ år sen men jag slutade önska mig sånna pga at jag aldrig fick någon men nusåå), Marc Jacobs iPhone plånbok, kjol från Monki
Glad födelsedagstjej inne på hotellbadrummet haha
Paris by night
Moi vid den kända hänglåsbron jao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0