"Addicted I suppose"

Efter dagens två riktigt härliga danspass var jag och Stinis helt slut. Är verkligen helt jätteglad över att jag anmälde mig till detta, wiiiiie!! Har annars inte jääättemycket att säga om dagen, efter klasserna åt vi lunch, duschade, tog tunnelbanan, jag gick av vid central för att resa hem till Uppsala med 16.11 tåget medan Stina satt kvar då hon skulle träffa sin farmor och kolla utstlällning på fotografiska. Ikväll ska jag kanske jobba lite här hemma, pga har inget sommarjobb har jag fått chansen av min föräldrar att måla massa tak vita i vårt hus haha ett skitjobb för ryggen/axlar/nacke men värt med liiite cash iallafall tycker jag. Ha en bra kväll kära läsare!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0