Gosiga vänner

Igår träffade jag Louise, Mathilda och Sofia och vi köpte oss en iskall dryck på Wayne's (jag tog islatte med caramellsmak) och gick till stadsparken och satte oss på en brygga och bara snackade. Vi turades om och berätta om vad vi gjort hittills under sommarlovet med lite skön musik i bakrunden från Sofias högtalare. Efter det köpte vi oss lite froyo och pratade om vad vi skulle göra på kvällen. Runt nio träffade jag Mathilda, Sofia (igen) och Tobias vid centralen och vi drog ner till samma brygga, hängde lite och senare drog vi till någon form av fest (ingen jag kände) där vi mest bara satt i soffan och pratade (alternativt gick ut och andades, det var så kvavt där inne herregud). 
Mathildas bild
Sofias bild på oss
Tobias, jag och Sofia från kvällen
Jag, Mathilda och Tobias från kvällen
 
Har tyvärr ingen bild på Louise men hon var med på dagen iallafall!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0