Jersey

Har wifi i "skolan" där engelska lektionerna håller hus (men tyvärr ej hos tanten jag bor hos) och nu har jag lunch så jag passar på att ge er en snabb uppdatering! Allt har gått mycket bra hittills, tog båten över till denna ö i söndags kom fram till den pensionerande tanten jag bor hos som är mycket trevlig och pratsam. Det bor även en fransk tjej i samma hus som jag men hon kan tyvärr inte ett ord engelska så det är väldigt svårt att prata med henne tråkigt nog.. Ikväll ska jag tydligen på ett "disco" hahaha på en tonårsklubb som heter koko haha, vet ej vad jag ska förvänta mig:P nej nu måste jag gå till nästa engelska lektion!!

Förlåt för ett fult inlägg med särskrivningar haha men ville bara uppdatera lite snabbt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0