Random från idag/igår

Idag var det sista dagen med Eytan och Mandy Moore klasser på balettakademien i Stockholm (Totalt 10 klasser). Det har varit en grym vecka och jag är verkligen helt jätteglad över att jag anmälde mig! Det var mycket hög nivå (mycket avancerade elever och proffsnivå) så det har varit kämpigt men vi har hängt med bra, det är trots allt då man utvecklas som mest (när det är liiite för svår så man för kämpa för att hänga med och verkligen fokusera alltså). Skulle så gärna vilja gå ytterligare en vecka. Nu blir det ett bra tag till nästa danslektion tyvärr.. Fan vad jag älskar dans haha 
Igår provade jag och Stina varandras solbrillor! Tihii
 Från i måndags! Med min nya väska jag köpte för 100 kr förra helgen!
Typ den nussigaste bilden ever från imorse (vi lyckades släpa med oss Ingrid idag också!!)
Ganska disgusting men var bara tvungen att visa hur hårt jag har jobbat haha, var helt genomblöt men jag svetttades något otroligt på ryggen/svanken idag
Shake that orangina! Ingan är gulli i bakrunden tihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0