Biokväll !

Kom nyss hem ifrån att ha sett baksmällan 3 med ett mycket trevligt sällskap (Mathilda, Sofia, Tobias, Peter, Ludvig, Elliot, Ludvig och Olivia!) Den var.. underhållande.. haha nejdå lite smårolig sådär :)
 
Asså det är någonting speciellt med mitt skratt som händer just nu, jag har skrattat jättemycket denna kväll (och nej det var inte för attt filmen var rolig, fast det var den ju men det är ej därför) Jag tror detta kan ha att göra med att jag har vart sjuk nu ett tag och jag har inte tränat någonting mer ordentligt sen föreställningen förra söndagen vilket jag har ett stort behov av då jag får en massa överskottsenergi annars haha + att jag ej skrattat så himla mycket under dessa sjukdagar. Nu när jag mår liiiiiite bättre känner jag att allt kommer på en gång, skrattar åt allt och alla haha, orkarej.
Mysig kväll! (Alla fick dock inte plats på bild)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0