Bra avslut med bra vänner efter bra dansveckor

Olika bra bilder, vissa har ful ljus  och andra har lite finare, orkar inte bry mig haha. Iallafall så är de alla ifrån igår (torsdags) då vi hade en myskväll hemma hos mig. Först lagade vi en riktig mumsmiddag och sen kurade vi ihop oss i sofforna framför uppsaladansakademiens vårföreställningar från 2011 och 2012 med kladdkaka, Ben&Jerry's, jordgubbar och godis! Ack så mys vi hade! Stina och Ingrid behövde dock åka runt 11 tiden vilket var lite synd men Conti och Pao stannade och vi tog sedan ett nattdopp i poolen och de sov över.
Matlagning pågår
Förätt: galet god bruschetta
Förätt: Hallomi inlindad i bacon, löjligt gott faktiskt
Mozarellapasta med tomatsås!
Gänget från vänster: Stina, Sofia (Conti), Ingrid, Paulina
Gänget igen.
 
Tack för ett bra dansavslut tjejor!
 

Hallå föresten!!! Jag fyller 17 år imorgon hihihihihihihi (hmm fast det är egentligen idag med tanke på att klockan är över midnatt sååååå grattis till mig!!!). Drar ju iväg imorgon (Paris på min födelsedag och Jersey, en ö som tillhör england på språkresa i två veckor) så det kommer bli lite skevt med bloggandet de 2 veckorna framöver, kommer inte ha något wifi hos familjen jag kommer att bo med (helt stört haha) men där man tar engelska klasserna finns det förhoppningsvis, kommer dö annars hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0