Contis student

Igår var jag Stina och Sofia på Sofia Contis studentmottagning! Det var verkligen supertrevligt och Sofia var så fin i sin studentmössa och vita klänning! Det bjöds på mycket förträfflig mat och god efterrätt!
 
Vi hade fixat i ordning en "bok" full med minnen som present
 
Detta är inte alla bilder men nästan
Jag, Sofia, Stina, Sofia (Ingrid och Paulina skulle egentligen vart där också men de kunde inte)
 
Vi köpte henne även en likadan klänning jag har på bilden! Det var nämligen så att hon verkligen ville ha en sån efter hon sett min och hade letat men trott att de var slutsålda så vi gav oss ann ett försök att hitta en åt henne. De var i princip undangömda långt bak i ett hörn och det fanns bara 3 kvar, den som fick duga var en storlek för stor men precis när vi var påväg ut genom dörren kom en experdit med en sån klänning hängade runt halsen i rätt storlek och vi ba HALLELULJA! Tror hon blev riktigt glad också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0