Får ångest av att inte röra på mig

Hej! 
Eftersom jag inte är tillräckligt frisk för att träna (men snart så) får jag typ ångest. Har inte tränat sen snövitrepet förra torsdagen (det var inte så krävande dessutom så egentligen sen föreställningarna förrförra helgen) och det suger, känner att man tappar en del styrka när man är sjuk såhär, usch! Men snart så börjar focusdance lägret (torsdag) och då ska jag vara helt återställd!! Ska bli så himla roligt:D
 
..Föresten, jag ska åka på språkresa 2 veckor i juli haha?! Crazy, ville verkligen åka men har trott att det inte riktigt har fungerat pga är så sent ute men mamma ba "jag har hitttat en kurs på Jersey som verkar super" (en ö som tillhör England) och ja ha ba "kör på den" och nu är det bokat och klart! Stört haha, får berätta mer om den  ett annat inlägg, för nu ska jag ut och jobba på brännan lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0