Focus

Hej!
Idag fick jag en sovmorgon till 11.30 och då skulle vi stå vid balettstången beredda på att börja en klass. Efter den klassen fick vi tid att gå igenom modern koreografin själva som vi ska visa upp på torsdag följt av lunch. Under luncherna har vi 5/6 pers alltid suttit inne i elevrummet och tittat på film! Första dagarna var det harry potter (nummer 2) som sedan har fortsatts med pocahontas, barbie svansjön och nu aristocats:D Mycket mysiga luncher må jag säga! Aja sen har vi med vår lärare repat koreografin (som är cika 16 minuter lång) ett x antal timmar och vi slutatde kring 18 någon gång.
 
Idag var även unt där och fotade! Inte oss så mycket utan mer de som gått ut nian som har detta som sommarjobb (Vi går bara detta som läger, förra året när vi hade gått ut nian så var det vårt sommarjobb).De interjuvade vår lärare + några sommarjobbare.
 
Förresten nu när jag endå är inne på detta så kan jag även skriva att Unt24 var där igår och gjorde ett litet repotage om just detta sommarjobb! Dock är det lite lustigt att de visar de mesta dansen på oss (4 av de som dansar i mitten) som inte sommarjobbar utan bara gör detta för skojs skull medan de pratar om audition till sommarjobbet haha 
LÄNK TILL KLIPPET
 
Två bilder från dagen
De bestämde sig för att leka svansjön från ingen stans haha
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0