Helt slut, mörbultad, träningsvärk, trött

Rubriken beskriver hur jag känner mig efter dagens dans! Men jag är även glad pga att det är så jäkla roligt!! Dock är allt jag vill få just nu lite sömn så det ska jag bannemig se till att lägga mig bums. Vi har haft en gäst över från USA på middag också, en familjevän till oss, mycket trevligt! Dock var/är jag så trött så jag höll mest på att somna vid middagsbordet hehe..

Lite smått brist på bilder så här är jag efter dagens dans! Svettig, äcklig och helt slut. Det ser även ut som att jag bytt om och grejer men nejnej, drog bara på mig en klänning över min sönderlökade dräkt och cykelbyxor haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0