Kärleksmums efter god middag följt av paketöppning

Mamma pappa och jag har gästats av min kära bror denna kväll! Han fyllde år förra veckan så jag tog min tid att baka lite kärleksmums som vi åt efter pappas fantastiskt lagade middag! Pappa och mamma gav honom sin present dagen efter hans födelsedag förra veckan men jag bestämde mig för att vänta (rättare sagt köpa.. hehe) med att ge den till denna kväll istället! Jag gav honom en guidebok om hur man kan enkelt göra de bästa valen inom allting när man tågluffar genom Europa! För det är nämligen precis den han ska göra i sommar! Tror att det var en väldans bra present faktiskt:) Smart där Alexandra! Han fyller 23 förresten, om någon undrar !
 
Undertiden vi åt efterrätt snackade vi med min andra broder via skype! Snart fyllda 26 åringen befinner sig för tillfället i Saudi Arabien, galet haha (möter kunder inom jobbet) annars så är han isch "bofast" i Dubai (fast typ inte pga att han reser så mycket) så det är jävligt häftigt! Vill verkligen hälsa på honom där!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0