Konfirmation i Linköping

Igår åkte jag, mamma och pappa till Linköping för att gå på min Kusins konfirmation! Vi kom självklart 10 minuter försent så vi försökte vara så tysta som möjligt när vi trippade på tå in i Kärna kyrka där det var helt smockat med människor men vi lyckades iallafall få några platser längst bak. Efter mässan bar det av hem till familjen Holmberg (dom i linköping alltså haha) för att fira Elsa med delar av deras andra släkt och hennes kompisar. Det bjöds även på mycket god mat och tårta! När det kom till paketöppningen så fick hon den obligatoriska konfirmations smyckeshögen, i varje paket låg det ett smycke (inklusive vårat, vi gav henne ett skitasnyggt roseguld armband) haha och när jag fick syn på paketet i fyrkantig form med en slående likhet till min konfirmations present visste jag att det låg en mycket snygg Michael Kors klocka där i, och så var det! (Hon hade i och för sig sagt till mig några veckor tidigare att hon hoppades på att få en av sina föräldrar så det var ej jättesvårgissat) så det var ju mycket roligt! Hmm vi började dra oss hemåt runt 17.30 och vi var väl hemma vid 20.00 skulle jag tro!
 
Tyvärr så har jag ingen bild på konfirmanden eller någonting annat från den mycket trevliga gårdagen men detta endå ganska så detaljerade inlägg får duga!
 
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0