Nu är det S O M M A R L O V

Heeeeeeeeeeeej, jag är glad för nu är det sommarloooooooooov! :')
 
Avslutningen började med en samling i aulan halv tio där det var lite små uppträdanden med fin sång och så några "tal" även den obligatoriska sommarallsången fick vara med! Efter det gick klassen med mentorerna till ett klassrum där några fikade och så spelades det pictionary. Vi gav även lärarna en liten present (ett ark som det på ena sidan står mentorns namn och en liten komplimang eller en hälsning från var och en av eleverna i vår klass och på baksidan stod det S12D och allas namn lite huller om buller! Det passade vi på att göra i måndags undertiden Jonas (bästa läraren och även min mentor som ska sluta.) hade sina betygssamtal då vi fick göra vad vi ville=)
 
Sedan drog jag och ett tjejgäng till ica för att köpa picknickmat! Cider, bagel, jordgubbar och en liten maraboukaka var det jag köpte och sedan stoppade i munnen när vi befann oss i stadsparken då även killarna kom med filtar att sitta på och kubbspel! Jag är fan kung på kubb, skämto sido!
 
Nu har jag kollat på nya avsnittet av pll (gryyymt) och njutit av solen en timme och senare ikväll ska jag troligtvis ner på stan med lite folk och bara hänga, mys!
 
 
 
 
En riktigt bra början på sommarlovet än så länge, och bättre kommer det att bli för jag ska nämligen på focusdance "läger"/"kurs"/"dansa helt enkelt" i två veckor med start imorgon! So excited!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0