Nyklippt och bara ben

Tjena!
Imorgon har jag skolavslutning! Det känns inte verkligt att jag har gått ut ettan, sick!! Året har verkligen gått helt sjukt fort, känns som att skolavslutningen i nian var typ nyss! Men ack så skönt det ska bli med sommarlov iallafall, det är ju det man längtar till heeeela året och det känns också helt konstigt att den önskan uppfylls imorgon.
 
Efter skolan tog jag mig först ner på stan med Sofia och Mathilda då Sofia provade kläder inför skolavslutningen (och hon köpte en jättefin klänning!!) som tidsfördriv innan jag gick till frisören för att få mitt hår klippt! Bara en toppning men den är lika viktig den! Känns riktigt fräsch nu
 
Hade förövrigt på mig detta idag, min officiella debut för mina nya Levi's shorts!
Sjal//Burlington coat factory USA, mörkblå ribbad tröja//American Appareal
Skjorta//Tommy Hilfiger, klocka//Michael Kors, ringar från vänster: Portugal, Guldfynd by Kenza, Boutique på kryssningsbåt. (Nu ser ni hur håret blev också, några centimeters skillnad bara men endå)
 

Kommentarer
Postat av: Adam

thäänk you Alex, du med din stylista!

2013-06-11 @ 23:17:34
URL: http://adam.forme.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0