Livet leker

Shoooo
Min dag har varit riktigt bra! Först var det skola, 4 lektioner och det kändes inte så jobbigt som det brukar göra.. Kanske har det någonting med att jag drar imorgon? haha. 
Efter skolan mötte jag upp Sofie för en middag på Cupido innan vår första Snövit repetition! Skoj skoj!! Haha fast jag är inte sådär jättevan att bli lyft (vilket jag och Sofie blir konstant nu) jag brukar oftast vara den som lyfter men det funkade mycket bättre än vad jag trott så jag är glad!
Sen jag kom hem har jag packat klart det sista och nu ska mina sänglakan bytas ut har jag bestämt och sen ska jag måla naglarna i någon somrig färg! Får se om jag ska kolla på topmodel Sverige sen, om det inte blir för sen (ska trots allt upp i vanlig skoltid imorgon ich, planet lyfter nån gång vid elva så typ runt sju)
Godnatt!
Just nu
 
 
Slänger in ett lycka till och ber lite för alla mina kära klasskompisar som har både matteprov och tal "läsning" imorgon!! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0