Naturkunskap, gym och melfest (BEGGGGGINGGGG)

Hej!
Försökte mobilblogga från gymmet idag men det gick inte.. Aja denna dag har bestått av naturkunskapspluggade, gymmande och melodifestivalen! Självklart röstade jag på Anton, begging! Lite lustigt, jag har faktiskt dansat med honom för två sommrar sen, på bounce summer camp! Han var assistent till Alvaro =) och så frågade han mi om jag kunde filma honom, Alvaro + någon till när dom körde en dans och ja ba "jaaaaaaa:''')" (man smälter ju när man ser honom)  Jag hade ingen aning om att han kunde sjunga haha så fan vad överraskad jag blev på deltävlingen när dom ba nu är det dax föööööör ANTON EWALD, wtf OHMAJGAAAD, ANTOOOON :D haha han brukar ju vara bakrundsdansare SHIIIT, haha jag blev galet glad hihi. Men tyvärr kom Robin etta, inte så jätte bra låt men inte dålig heller men jag absolut älskar dansen som är till! (+ Antons dans som var grym, vill lätt lära mig den!)
Nog snackat om melfezt, nog snackat för idag!
 
Från gymmet tidigare idag!

Kommentarer
Postat av: Sofia

ALEX! jag vill också lära mig Antons dans!!! Vi får ta och göra det tillsammans SNARAST!! PUSS

Svar: SOFIA! Jippijaoooo! KLART VI SKA!!!! VI MÅSTE SES SNART SOM FAN TYCKER JAG OCKSÅpussssssssss
Alexandra Holmberg

2013-03-10 @ 13:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0