Plugg på en fredag, vem är jag ?

Hejsan! 
Äntligen helg!! Dock måste jag plugga typ helatiden harn nämligen naturkunskapsprov jag inte börjat plugga till på tisdag och psykologiprov på torsdag + en engelska redovisning på måndag och ett semenarium om en massa gejer på svenskan på tisdag. Mördar veckan komer snart alltså.. Idag hade jag historia prov också, gick sisådäääär skulle jag väl säga. Det var iallfall sjuuukt värt att sitta tre timmar igår kväll/natt efter dansen och plugga, om jag inte hade gjort det skulle det antagligen gått åt helvete även fast jag hade pluggat ganska mycket i typ en vecka för detta haha..
FÖRLÅT FÖR TRÅKIGA INLÄGG MEN NI FÅR HÅLLA UT ETT TAG, SKA FIXA LITE ROLIGARE INLÄGG I HELGEN DÅ JAG TAR PAUSER FÖR ATT PLUGGA.
 
Juste ja angående rubriken, jaaa jag måste sätta mig med natukunskapen nuuuununuunuu ett tag och det suger, vår lärare ba "asså ni borde ha börjat plugga till det här provet förra måndagen och det kommer inte gå bra om ni börjar nu" AMEN VAFAN VI HAR HAFT MASSA GREJER DENNA VECKA OCH HAR INTE HUNNIT BÖRJA OCH DET BLI JU INTE DIREKT BÄTTRE NÄR DU SÄGER ATT VI I PRINCIP INTE KOMMER ATT KLARA OSS NU. orkarej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0