Skal

Jag äger 4 stycken skal till min iphone. Det blåa köpte jag förra vintern i Usa (mitt första, när mobilen var helt ny) Och det har inte blivit av att jag köpt några fler skal förrän typ 2 månader sen hehe..Men dom andra tre kommer iallafall från fyndiq.se! Är mycket nöjd=D
 
Jag beställde bara det orangea egentligen men dom skickade det lila skalet istället, då mejlade jag och sa att det vart en fel leverans och då vart det lite trevligt när de sa att jag kunde behålla det lila skalet och få hemskickat det jag beställt från början. Köp 2 betala för 1 haha! Diggar ju det lila också dessutom!
Transparant skal är sjuuuukt värt! Ser ut som man inte har något skal på alls så det är toppen! Det tråkiga är dock alla repor som tillkommer, syns bara i ett visst ljus i och för sig men endå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0