Stockholm, dansmöte, längtan

Hej!
Idag har jag varit i Stockholm för att fira min kusse som fyllde år vilket resulterade i mängder av kakor, bullar, tårtor osv. Perfekt nu inför kryssningen:/ haha skämtosido! Avstod dock från typ hälften;)))))) Sen fick pappa köra snabbt som attan så jag inte skulle komma sent till mötet i salabacke för ett möte med dansensembeln. Vi fick träffa alla som ska vara med i föreställningen och presentera oss för varandra sen fick vi repschema, rolllista (vi vet ju redan våra roller men endå) och upplägget av scener. Sen så fick vi även lyssna på en del utav musiken som min danslärare håller på att skapa (han är typ musiker, dansare, clown, ljudochljus tekniker osv haha.) och en massa andra saker!
Appropå någonting helt annat... DRAR OM 3 YNKA DAGAR!!!!! Ska bli så skööönt. Bara bruna ben och turkost vatten.
 
 
Happyhappyhappy girl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0