3 ungerska blusar

Hej!
Idag har jag haft mattenationella. Gick inge vidare men det var inte heller väntat hehe.. hoppas på godkänt! (matte är mitt sämsta ämne förutom franska).
 
Idag hade jag på mig en blus som är i äkta ungerskt broderi eller vad man ska säga haha. Min mormor och morfar kom/kommer från Ungern och bosatte sig i Sverige som unga och när de hälsade på köpte de fina och ganska så traditionella kläder till min mamma och moster (detta var alltså när mamma var liten och min moster var ung) därav dessa blusar! Fick dem för flera år sedan men har aldrig riktigt tyckt att det är min stil men nu gillar jag de verkligen, speciellt de två med lite längre ärm!
 
 
 
 
 
Klocka//Michael Kors, armband//förra årets julklapp från Ingrid
Jacka//HM, iPhone skal//fyndiq.se, Väska//Förra årets julklapp från Stina köpt i Uganda (+ figur på väskan från Ingrid, också från Afrika!)
Mattenationella är över, dans ikväll och sovmorgon till ett imorgon får mig att sätta ett leende på läpparna

Kommentarer
Postat av: Neha - Foton, Sömnad, Tips & Trix

Superfina blusar:D

2013-05-27 @ 20:06:00
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0