60års kalas, snövitträning och lite esc

Går var det fullt hus då det var 60 års partaj som stod för eftermiddagen/kvällen här hemma hos familjen Holmberg! Jag var dock tvungen att lämna det pga hade snövitträning i två timmar, ville helst inte men jag var tvungen. Det var iallafall superkul också och nu är scen 4 ur föreställningen redo att köras på stadsteatern näst helg, peppp! När alla hade åkt kollade vi slutet på eurovision också, haha tyckte det var roligt att Norge gav oss en tolva haha (vi fick annars enbart ströpoäng så kommer dom och ba: "Swedeeen" haha äsch men de va najs. Norge och Sverige håller ihop genom vått och torrt haha. 
 
Annars då? Jooo men idag måste jag plugga aset av mig:( har nationella matte på tisdag och ett fetttt jävla historieprov på fredag. Vill verkligen inte, men måpste bita ihop. Sista rycket nu innan sommarlovet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0