Dansklassträff

I måndags samlades gamla 9D dansklassgänget i Storvreta hemma hos Paulina.
Gänget minus Pia (som tog kortet) och Adam som var sjuk
Vi åt kladdkaka som Pau bakat!
 
Finaste Linero och jag (muppvarning på mig)
Vi kollade på vår show vi satte upp förra året. Kan ej förstå att det verkligen snart var ett helt år sedan, sjukt.
Stina vill vara som jag..  (här har hon snott min klocka och mina solbrillor. Hon hade även mitt armband ett bra tag)
Men jag gillar henne endå
 
 
 Sofia, Linnea och moi
Vi drog senare till Java och åt middag
Sofia och jag (fresh med tuggumi i mun)
 
En mycket mysig eftermiddag/kväll. Saknar detta gäng alltför ofta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0