Diskreta pjux

Hej! Idag har jag haft gruppredovisning om sömn och träning, det gick väl lite sisådär haha och historia lektion. Nu har jag suttit en och en halv timme kvar i skolan och har precis nyss läst ut "boktjuven" som ska vara utläst imorgon då vi har seminarium på svenskan. Rekommenderar boken starkt, den är mycket bra! Dock sjuuuukt lång, nästan 600 sidor så det har varit mycket stressigt att läsa den med såhäääär kort tidsgräns men den var endå väldigt läsvärd! Ska nu göra den sista läsloggen, dra mig ned på stan och käka någonting, åka till dansen och efter det åka hem och plugga ekonomi till läggdags!

Mina hälseneproblem tycks ha börjat komma fram igen så jag beslutade att ha på mig gympadojjor idag! Mycket diskreta dessutom :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0