Frågan är varför jag envisas med att ta fula kort i hallen.

Tröja från American Apparel
Ingen aning var toppen kommer ifrån, okänt märke
Från vänster: En boutique på kryssningsfartyget, guldfynd by Kenza, okänt märke (i portugal)
Armband från Primark och klocka från Michael Kors
Fortsätter på gympapjux (pga hälsena/hälben/fotproblem) denna vecka. Tror att jag kommer att göra det ganska ofta nu när vårföreställningarna närmar sig (behöver mina fötter friska för att kunna dansa). Iallafall, kan ju inte ha knallrosa skor varjedag så jag lånade mammas! (vill ej ha jääääättefula smutsiga springskor som jag också har, liiiite stil ville jag ha iallafall, isch. haha).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0