Helgen är kommen

Hej kära läsare!
I skrivande stund sitter jag framför tv:n och äter reeses white! Visste inte att det fanns med vit choklad så det var mycket värt att testa (jääääääääättegod!). 
Efter skolan mötte jag upp Stina och vi köpte med oss jordgubbar för att sedan snacka och mysa lite på bryggan! Ååh vad vi hade mycket att ta igen, vi har liksom inte träffats utanför dansen eller i skolans korridorer sen i julas typ (gaaalet) så det var mycket trevligt! Kan inte fatta att hon drar till Paris nästa år den jäveln, ska iallafall hälsa på henne med Ingrid så det blir super! Gav henne en försenad födelsedagspresent också, som jag köpt på en av de Karibiska öarna!
Solen strålade och det var vårvarmt i luften!
Hann ej slå in presenten så jag lindade silkespapper och knöt ett snöre runt (haha) och efter knöt Stina upp pappret på bron! Tänk er en bro fyllt med bara massa silkespapperstussar, skulle älska den bron.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0