Juicy Couture @Miami

 
 
 
När vi var i Miami dagarna innan kryssningen i Karibien tog fart köpte jag mig ett sjuuuuuukt efterlängtat Juicy Couture armband, jag har seriöst dreglat och suktat efter en sån här i flera års tid. Men i Sverige är de ju ganska dyra men denna var båda billigare + rabatt på i USA! Haha ganska lustigt (läs sogligt) att det var då några som bröt sig in i vår hyrbil när vi var och shoppade i Miami efter kryssningen, tog min brorsas ryggsäck (innehållande en dator till exempel) och mitt handbagage också (jag var helt förtvivlad när det hade hänt) bland annat så låg såklart mitt älskade Juciy Couture armband där i. MEN jag kunde inte låta det stoppa mig så jag köpte faktiskt ett likadant samma kväll (fick ju panik) vilket då ledde till att det totalt sätt kostade ungefär lika mycket som om man köpter ett i Sverige från början haha. AJA, nu har jag ett och och älskar det. (oj lugn Alex haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0